Tisza-tó

2022. május 20., péntek

Lusta rétes eperrel és rebarbarával cukorbetegeknek.

 


Nagy kedvencem a "lusta rétes" (cukorral készült változata erre a linkre kattintva található), melyet most egy kicsit a diétámhoz igazítva sütöttem meg. Persze azért fehér liszttel és a cukorral készült változat finomabb, mert ahhoz vagyok szokva, de állítom így is nagyon finom. Nincs vele sok macera, gyorsan össze lehet állítani, ízlés szerint friss gyümölccsel, vagy éppen befőttel megszórni, és már mehet is a sütőbe. Én a teljes kiőrlésű liszthez pl. rizslisztet kevertem, de ízlés szerint sima lisztet is keverhetünk. Mivel éppen érik az eper, és rebarbara is van a kertemben, így ezzel a kétféle gyümölccsel sütöttem meg, melyek jól illenek egymáshoz.

 

A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Lusta rétes eperrel és rebarbarával cukorbetegeknek






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése