Tisza-tó

2023. június 27., kedd

Tisza-tavi PET Kupa 2023.!

Tiszafüreden töltöttem pár napot, ez az időpont pedig egybeesett az idei PET Kupával, melyet a vízen volt szerencsém megtekinteni. A Tiszafüred és Tiszanána közötti szakaszon szedte a szemetet a lelkes, és fáradhatatlan csapat.(bővebben erre a linkre kattintva olvashatsz) Mivel most láttam először ilyent élőben, így meghatározó, és elborzasztó élmény volt számomra. El sem tudtam eddig képzelni milyen erőn felüli munkával jár egy ilyen szemétszedés. Minden elismerésem, és tiszteletem a munkában résztvevőké. Elszomorító volt látni, azt a sok szemetet melyet a "kedves szomszédaink" a nyakunkba zúdítanak. Ha így folytatódik, hamarosan a Tiszán a PET palackokon kívül mást már nem is fogunk látni, de az unokáink, dédunokáink biztosan nem. Szomorú vagyok, de gondolom ezzel nem vagyok egyedül.

 

Most pedig jöjjön pár fotó a nagy munkáról, és a lelkes csapatról!

 

 





































2 megjegyzés:

  1. Elkeserítő és borzasztó ez a sok szemét, főleg a PET palackok, amik le sem bomlanak! Minden elismerésem a szemétgyűjtésben résztvevőknek!
    De remélem ennek ellenére nagyon jól éreztétek magatokat a tónál! Én még nem jártam ott, de el tudom képzelni, hogy milyen szép, hangulatos - ha csak a legelső képedet nézem, ami nagyon tetszik 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól éreztük magunkat, szerencsére az idő is nagyon jó volt, órákat töltöttünk a vízen. Élményekkel teli, kipihenten jöttünk haza. :) Egyszer menjetek el Katikám, sok szép látnivaló van. Még soha nem láttam élőben a szemétszedést, hát elborzasztó hogy mennyit összegyűjtöttek, és szomorú hogy még milyen sok maradt a part közelében, olyan helyen amit nem lehetett megközelíteni.

      Törlés