Tisza-tó

2023. szeptember 6., szerda

Karalábéfőzelék húsgombóccal.

 


Nagyon szeretem a friss, zsenge karalábét, melyet ma már szinte minden évszakban megtudunk vásárolni. Először töltött karalábét szerettem volna készíteni, de mivel nem volt türelmem pepecselni vele, így az egyszerűbb karalábéfőzelékre esett a választásom, melybe azért húsgombóc is került. A hozzávalók ugyanazok, és állíthatom hogy ízre is éppen olyan finom. Mivel nem szeretem a halvány színű főzelékeket, így egy kevés pirospaprikát is tettem a rántásba, de ez ízlés szerint el is hagyható.

 

A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Karalábéfőzelék húsgombóccal





2 megjegyzés:

  1. Finomat főztél, és nagyon jól néz ki! Én is teszek minden főzelékbe kis pirospaprikát, és a darált húsból készült töltelékekbe is 😊.
    A finom zsenge karalábét én is nagyon szeretem, egész más mint a fagyasztott. De azért mindig teszek kockákra vágva a mélyhűtőbe is, télre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katikám, nagyon köszönöm! Nagyon szeretjük, sokszor elkészítettem már, de mindig friss karalábéval. Mindig teszek a főzelékekbe pici pirospaprikát, mert a férjem nem szereti ha fakó, színtelen.... ebben is megegyezik az ízlésünk.

      Törlés