Tisza-tó

2023. október 7., szombat

Habkönnyű túrós. (cukor és gluténmentes)

 


Az  ötletet hogy elkészüljön ez a pillekönnyű túrós a felhőlángos (receptje erre a linkre kattintva található) adta. Mivel a sós változat nagyon finom volt, így gondoltam elkészítem édesen is. Én ugyan eritritet használtam hozzá, így a cukorbetegek is nyugodtam megsüthetik, de ízlés szerint cukorral is készíthetjük. Egy kevés mazsola is került bele, de akár többet is adhatunk hozzá, elrontani biztosan nem fogja. A hozzávalók mennyiségéből nekem 6 db lett, így ha nagyobb a család akkor érdemes megduplázni, vagy éppen megtriplázni a hozzávalókat. Felnőtteknek, gyerekeknek szerintem egyaránt ízleni fog......


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Habkönnyű túrós (cukor és gluténmentes)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése