Tisza-tó

2024. március 2., szombat

Hamis túrós-almás pite (cukor és gluténmentes)

 


Hétvége lévén, és mivel megkívántam, és már régen sütöttem almás pitét, így nem is volt kérdéses, hogy ez lesz a hétvégi süteményünk. A cukorbetegségem miatt a cukrot eritritre cseréltem, a finom búzalisztet pedig zabpehelyre, így a pite egyben gluténmentes is. A tésztát pedig nem nyújtani kell, hanem csak összekeverni, és a tepsibe kanalazni. Én akkora tepsiben sütöttem, hogy jó vékony legyen a tészta a töltelék pedig bőséges. Amennyiben vastagabb tésztát szeretnénk, akkor esetleg süssük kisebb tepsibe, vagy növeljük a tészta hozzávalóinak mennyiségét.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Hamis túrós-almás pite (cukor és gluténmentes)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése