Tisza-tó

2023. február 11., szombat

Olasz karneváli sütemény. (Castagnole fritte)

 

 

Erre a hétvégére egy olasz karneváli süteményt sütöttem, melynek a tésztája teljesen eltér a mi fánkjainktól, annak ellenére hogy olajban kell kisütni, viszont nagyon finom.  A Mindmegette.hu oldalon találtam a receptet, amely búza finomliszttel készült... nagyon megtetszett és gondoltam átalakítom és teljes kiőrlésű liszttel, és cukor helyett eritrittel sütöm meg. Én rumot is adtam hozzá, hogy még könnyedebb legyen a tészta, a reszelt citromhéjtól pedig finom íze lett a süteménynek. Tálalhatjuk egyszerűen csak poreritrittel megszórva, de jól illik hozzá pl. a diabetikus lekvár, vagy éppen a mogyorókrém is.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Olasz karneváli sütemény (Castagnole fritte)

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése