Tisza-tó

2023. április 30., vasárnap

Pitypangszirup cukorbetegeknek.

 


Néhány évvel ezelőtt hallottam először az interneten a pitypangmézről, és azóta minden évben több üveggel is készítettem, de sajnos a cukorbetegségem miatt le kellett hogy mondjak róla. Mivel nagyon finom az íze és pl. dresszingek, saláták ízesítésére szívesen használtam, így gondoltam próbaképpen készítek eritrittel ízesítve. Tegnap aztán el is készült. Igaz nem főztem annyi ideig hogy besűrűsödjön, mert nem tudom hogy az eritrit hogyan működött volna, de így is nagyon finom, ízletes szirup készült, mely ízesítésre éppen alkalmas. Ezen felbuzdulva készülhet az újabb, és nagyobb adag.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Pitypangszirup cukorbetegeknek





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése