Tisza-tó

2024. október 25., péntek

Fűszeres sütőtökkrémleves.

 


Az ősz beköszöntével sokszor veszek sütnivaló tököt, és szívesen készítek egy-egy finom krémlevest. A napokban birsalma kompótot főztem, és gondoltam annak a finom, fűszeres levében főzöm meg a sütőtököt, és ez remek ötletnek bizonyult. Az elkészült leves finom és krémes, és még a birsalma íze is érződik rajta. Persze megfőzhetjük pl. almalében, vagy éppen befőtt levet is adhatunk hozzá, az íze akkor is finom lesz. Ameddig a leves készült, egy nagyobb marék tökmagot megpörköltem, majd azzal tálaltam. A tökmagot el is hagyhatjuk, de kár lenne, mert a krémes, fűszeres leveshez nagyon jól illik a pörkölt tökmag. Cukor helyett pedig édesítőszerrel készült, a kompót is, és a leves is, így cukorbetegként is bátran kanalazgattam.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Fűszeres sütőtökkrémleves





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése