Tisza-tó

2022. április 15., péntek

Angol húsvéti zsemle (Hot cross buns)

 


Ez a finom zsemle az angolok hagyományos húsvéti süteménye. A kelt tésztát én mézeskalács fűszerkeverékkel ízesítettem, de ízlés szerint őrölt fahéjjal is ízesíthetjük. Többféle aszalt gyümölcsöt is keverhetünk a tésztába, de én most az aszalt áfonyát és a sárgabarackot választottam. A kisült zsemléket még forrón, Adrienn tanácsa szerint sziruppal kentem le, melytől szép fényesek, na és persze finomak lettek az amúgy is ínycsiklandozó zsemlék. Azért érdemes tálalás előtt néhány órával megsütni, és lekenni a zsemlék tetejét, hogy legyen ideje a máznak megszáradni, mert különben kissé ragacsos lesz.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Angol húsvéti zsemle 

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése