Tisza-tó

2022. április 29., péntek

Túró torta eperrel cukorbetegeknek. (sütés nélküli)

 


A napokban sikerült szép, nagyobb szemű magyar epret vásárolnom, és az íze is nagyon, de nagyon finom volt. Régen ettem már ilyen ízletes epret, így kóstolás után egy nagyobb dobozzal a kosaramba is került. Mivel nagy kedvencem a sütés nélküli túró torta, így gondoltam elkészítem cukormentes változatban, melyhez az eper egy része is felhasználásra került. (a többi epret pedig beosztva majszoltam el 😀) A torta alapja Detki cukormentes háztartási keksz, a túró és a zselatin ízesítéséhez pedig eritritet használtam. A torta nagyon finom, de azért arra figyeljünk hogy a diétánkba beleférjen, és egy-egy szeletnél többet ne együnk egyszerre. Tudom hogy ezt nehéz betartani, de sajnos a diéta nagy úr.....


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Túró torta eperrel cukorbetegeknek (sütés nélküli)

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése