Tisza-tó

2022. augusztus 12., péntek

Angolkrém őszibarackkal. (pohárdesszert)

 


Nyáron nagy melegben kinek is lenne kedve bekapcsolni a sütőt.... én ilyenkor inkább egy finom pohárkrémet készítek ebéd utáni desszertnek. Mivel tegnap éppen nagyon finom, és édes őszibarackot vásároltam a piacon, így el is készült a pohárdesszert, melyhez angolkrémet, és fűszeres lében főzött őszibarackot használtam, majd a zselésített főzőlével öntöttem nyakon. Tálalás előtt 1-2 órát a hűtőben töltött, mielőtt feltálaltam, így kellően megdermedt, és az ízek jól összeértek. Az angolkrémet felvert tejszínhabbal tettem még lágyabbá, finomabbá, melyhez nagyon jól illik az őszibarack, és a zselé is.

 

A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Angolkrém őszibarackkal (pohárdesszert)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése