Tisza-tó

2022. augusztus 6., szombat

Lekváros hüvelykujj cukorbetegeknek.

 


Ez a finom, omlós sütemény nemrégiben a "Mestercukrász" című műsor után vált az internet kedvenc süteményévé, melyet nagymamáink előszeretettel sütöttek még anno. Nálunk is nagy kedvenc volt, igaz nem ezen a néven ismert aprósütemény, de a nagymama a nagyobb ünnepek előtt jó pár nappal mindig megsütötte. Nagyon szerettük, de az évek múlásával valahogy megfeledkeztem róla. A műsor jó emlékeztetőnek bizonyult, és napokon belül meg is sütöttem, de sajnos én magam a cukorbetegségnek köszönhetően nem kóstolhattam meg. Aztán úgy gondoltam miért is kellene lemondanom erről a finom süteményről..... megsütöm teljes kiőrlésű liszttel, cukor helyett pedig eritrittel, és diabetikus lekvárral töltöm meg. A sütemény el is készült, és mondhatom nagyon omlós, és nagyon, de nagyon finom. Pár darabot nem töltöttem meg lekvárral, csak egyszerűen megsütöttem, majd tálalás előtt diabetikus mogyorókrémet kanalaztam a mélyedésbe..... jó ötletnek bizonyult, mert nagyon finom lett ez a változat is.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!

Lekváros hüvelykujj cukorbetegeknek

 

 


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése