Tisza-tó

2022. augusztus 19., péntek

Sült húsgombóc kapormártásban.

 


Nagyon szeretem a kapor illatát és ízét, így amint lehet a kertben szép zsenge kaprot szedni, az első dolgom hogy kapormártást vagyis kaporszószt készítek belőle. Még júliusban a Mindmegette.hu oldalon meghirdették a "Nagy nyári receptversenyt" melyre én is beneveztem, az akkor frissen elkészített kapormártás receptemmel, melybe előzőleg megsütött húsgombócok kerültek. A napokban pedig nagy, nagy örömömre az eredményhirdetésnél a nyertesek között olvashattam a nevemet. A "Könnyű Nyári Főétel" kategóriában ezzel a receptemmel első helyezést értem el. A kapormártást akár magában is elkészíthetjük, (cukorbetegek édesítőszerrel ízesítsék) és ízlés szerint főtt burgonyával, és főtt tojással is tálalhatjuk, de én azért a sült húsgombóccal csakis ajánlani tudom az elkészítését, mert nemcsak egy új ízvilág.... hanem nagyon is finom.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Sült húsgombóc kapormártásban





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése