Tisza-tó

2023. november 11., szombat

Túrós-tejfölös almatorta (cukorbetegeknek)

 

 

Az ősz beköszöntével minden nap megeszek egy almát, de süteménybe, krémekbe is szívesen használom fel. Örök kedvenc nálunk pl. az almás pite, melyet diabetikus változatban is sütöttem már, (receptje erre a linkre kattintva található) de szeretem pl. a szintén cukormentes pudingos-almást is (receptje erre a linkre kattintva található). Így aztán amikor szembe jött velem a "túrós-tejfölös almatorta" receptje a neten, rögtön eldöntöttem hogy megsütöm a cukormentes változatát. A torta elkészült, és alig vártam hogy megkóstolhassam.... nem csalódtam, mert nagyon finom. A tészta omlós, a túrós-tejfölös töltelék a lekvárral lekent sült almával pedig nagyon finom.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Túrós-tejfölös almatorta (cukorbetegeknek)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése