Tisza-tó

2022. október 1., szombat

Sajtos zabkeksz (gluténmentes)

 


Nem nagyon szoktam nassolni azelőtt sem, amióta cukorbeteg vagyok azóta pedig még ritkábban, de azért néha kell egy kis ropogtatni való, vagy egy finom sós keksz..... Így aztán nagyon megörültem amikor "Kata-Boszorkánykonyhájában" megláttam ezt az egyszerű receptet. (Katánál pl. több mint kétezer gluténmentes recept között válogathatunk.) Rögtön el is mentettem, és ma meg is sütöttem. A recepten csakis annyit változtattam hogy én a zabpehelyliszt helyett zabpelyhet daráltam le, és mivel nem volt itthon natúr joghurt, így tejföllel gyúrtam össze. Persze ettől a keksz még nagyon finom. Mivel Kata tanácsára kicsit bent hagytam sütés után a meleg sütőben, így a keksz (a formáját nézve ugyan nem keksznek tűnhet) finom ropogós lett.... olyan finom, hogy nagyon nehéz volt megállni, hogy ne egyem meg mindet.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Sajtos zabkeksz (gluténmentes)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése