Tisza-tó

2023. december 3., vasárnap

Puszedli cukorbetegeknek.

 


Advent első vasárnapjához érkeztünk, szinte észrevétlenül elsuhant megint egy év, és az adventi koszorún újra meggyújtottuk az első gyertyát. Ezzel kezdetét veszi, egy várakozással teli, ünnep előtti időszak. Megkezdődhet az aprósütemények, ünnepi kalácsok mint pl. a Stollen sütése. Én ebben az éveben a cukormentes aprósüteményeket, majd krémes süteményeket, és tortákat részesítem előnyben, ezzel is ötletek, segítséget adva  cukorbeteg sorstársaimnak a sütéshez. Eddig minden évben sütöttem mézes puszedlit, de miért is kellene most lemondanom róla.... a neten keresgélve bukkantam rá egy puszedli receptre (itt található) melyet kicsit az én ízlésemre alakítva sültek ki az én puszedlijeim. Ugyan nem mézes puszedli, de az ízén ezt észre sem venni, és nagyon finom. Cukormentes csokoládéval vontam be, és a rögtön puha puszedlit már le is teszteltem.... és lehet az ünnepekig újra kell egy adagot sütni.

 

A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Puszedli cukorbetegeknek





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése