Tisza-tó

2024. május 27., hétfő

Hófehérke cukorbetegeknek.

 


Mielőtt cukorbeteg lettem egyik nagy kedvencem volt a "Hófehérke" melyet sokszor megsütött a nagymama vagy éppen az anyu, majd én is. Mondhatom hogy ez a sütemény szinte minden családi ünnepen az asztalra került. Aztán sajnos le kellett hogy mondjak róla, persze azért a finomliszttel és cukorral készült változatát azóta is többször megsütöttem. (a recept erre a linkre kattintva található) A napokban éppen a cukros változatot sütöttem, amikor úgy döntöttem hogy megsütöm a tésztát tönköly finomliszttel, hátha azzal is jó lesz.... és bizony hogy jó lett, éppen olyan mintha finomliszttel készült volna. Ezután már csak a cukormentes krém készítése volt hátra, mely szintén nagyon finom. Ezután pedig már nem kell többet lemondanom kedvenc süteményemről... persze azért csakis a mértéket betartva egy-két szelet erejéig.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Hófehérke cukorbetegeknek






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése