Tisza-tó

2022. március 16., szerda

Fish and chips.

 

 

Fish and chips-et ugyan ettem már, de én még soha nem készítettem el itthon, így éppen itt volt az ideje..... A halfilét felcsíkoztam, majd rizsliszt és pizzaliszt keverékében, sörtésztában sütöttem ki. A hideg sörtészta pedig nagyon ropogósra sült a forró olajban.... az elmaradhatatlan sült krumpli mellé pedig tartármártás készült még.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Fish and chips


Friss Cromaris hal megvásárolható a Budaörsi Halpiacon (ott kérésedre a halból egy finom ételt el is készítenek). Friss halat a Metro-ban is lehet vásárolni, ha abból készítenél egy finom halételt. Másrészt, ha már megtisztított, csomagolt halat szeretnél vásárolni, melyet csak elő kell készíteni a főzéshez, akkor a Sparban, és az Aldiban is megtudod vásárolni.   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése