Tisza-tó

2023. május 22., hétfő

Köménymagos tojásleves.

 


Nem is emlékszem már mikor főztem utoljára tojáslevest, pedig volt idő amikor gyakran az asztalra került. Az igen egyszerű levesek közé sorolnám, mert a hozzávalók szerintem minden konyhában megtalálhatók, és bő fél óra alatt elkészíthető. Tojást pedig annak függvényében használhatunk hozzá, hogy milyen sűrű levest szeretnénk tálalni. A felvert tojás mellett én mindig főzök bele egész tojást is, és mivel kissé savanykásan szeretem, így az ecetet sem hagyom ki, de ez már ízlés dolga, mert ecet nélkül is finom. Tálaláskor még kínálhatunk hozzá pirított kenyér vagy zsemlekockákat, de én most attól is eltekintettem, és csak így magában kanalaztuk a finom, és sűrű levest.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!

Köménymagos tojásleves




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése