Tisza-tó

2023. május 30., kedd

Mákos túró nudli (cukorbetegeknek)

 


A kérés az volt hogy mákos nudli készüljön ebédre, és én gondolkodás nélkül hozzá is fogtam a nudlikészítéshez. Az egésszel csakis egyetlen gondom volt, hogy cukorbetegként én nem ehetek majd belőle..... de miért is ne csinálhatnék magamnak is tettem fel magamban a kérdést. Így aztán a már jól bevált túró nudli receptemet vettem alapul, (receptje erre a linkre kattintva található) majd eritrittel összekevert darált mákkal szórtam meg. Az elkészült nudli nagyon finom volt, de persze azért a krumplis tésztával készült mákos nudli (receptje a linkre kattintva található) az igazi.

 

A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható! 👇

Mákos túrós nudli (cukorbetegeknek)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése