Tisza-tó

2023. június 4., vasárnap

Szalonnás tyúkmell Stefánia spárgával.

 


A napokban egy tyúkot vásároltam, melyből feldarabolás után, a mellehúsát kivéve egy finom húslevest főztem. A mellét száraznak találtam ahhoz, hogy főt húsként fogyasszuk el, így némi császárszalonna hozzáadásával daráltam le, majd Stefánia készült belőle. A húsmassza közepébe a főtt tojás, vagy éppen sajt helyett, most spárga került, majd baconbe csomagolva ment a sütőbe. Az elkészült fasírt pedig finom szaftos maradt, a szalonnának és a baconnek köszönhetően, a spárga pedig nagyon jól illett a fűszeres húshoz. Tálaláskor cukormentes, pitypangsziruppal (receptje erre a linkre kattintva található) készült paradicsomsalátát kínáltam hozzá, de  ízlés szerint cukorral és mézzel is készíthetjük.


A recept az alábbi linkre kattintva található, olvasható!👇

Szalonnás tyúkmell Stefánia spárgával





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése